Szkoła Podstawowa Zakonu Pijarów w Katowicach

Wyprawa do Wisły

Dnia 26 września 2014 roku klasa II gimnazjum pojechała na wycieczkę do Wisły. Celem była integracja klasy oraz Miłe spędzenie weekendu w przepięknych polskich górach - Beskidach. Wyjechaliśmy po lekcjach autobusem miejskim, aby następnie przesiąść się do pociągu. W Wiśle przywitała nas Pani Magda. Dostaliśmy od niej mapę, aby móc znaleźć drogę do ośrodka. Około godziny 19 przybyliśmy do ośrodka położonego w Wiśle - Malince. Czekała tam na nas pyszna kolacja z naleśnikami serwowanymi z dżemem. Dzień zakończyliśmy Mszą świętą. Sobotę zaczęliśmy Eucharystią. Następnie wjechaliśmy kolejką górską na Stożek. Pani Magda przygotowała nam różne gry i zabawy. Zjedliśmy obiad i czekały na podchody. Udało nam się wykonać wszystkie zadania. Oceniał je ojciec Marek. Wieczorem urządziliśmy ognisko. Śpiewaliśmy piosenki i świetnie się bawiliśmy. Trzeciego dnia wyruszyliśmy na Soszów. Zatrzymaliśmy się w schronisku, gdzie zjedliśmy pyszne drożdżówki z jagodami. Później wróciliśmy do ośrodka i trzeba było się pakować. Udaliśmy się na pociąg. Z Katowic do domów zabrali nas stęsknieni rodzice :)
Mam nadzieję, że będzie jeszcze wiele takich wspaniałych wypraw, jak ta do Wisły.